Üdvözöljük a STANDARD szolgáltatásunk, regisztrációs felületén!

folyamatjelzo

Gratulálunk a döntéséhez, hogy igénybe veszi szolgáltatásunk!

 

 

Így a jövőben, már nem fog lemaradni egyetlen pályázati lehetőségről sem.

A regisztráció és a szolgáltatási díj kifizetését követően, a 12 hónapra szóló együttműködésünk kezdetét is vesz!

A regisztráció két lépésből áll!

1. LÉPÉS:

Regisztrációs űrlap kitöltése:

A felhasználói fiók létrehozásához adja meg a szükséges adatokat.

FONTOS!

A felhasználó név NE tartalmazzon “ékezetes” betűt és különleges karaktereket (.-*+”). CSAK BETŰ és SZÁM legyen.

Az adatok megadása után jelölje be, hogy kér-e hírlevelet a pályázatokról és hírlevelet kérek a pályázati információkról. Ezek elfogadása szükséges ahhoz, hogy értesíteni tudjuk Önt a vállalkozása számára megjelent új pályázati lehetőségekről és módosításokról.

Vállalkozása adószáma alapján le tudja kérni a vállalkozás közhiteles adatait (Amennyiben nem tudja az adószámot, kattintson a “Nem tudom az adószámom” gombra! Majd adja meg vállalkozása nevét és a székhely irányítószámát! A “Keresés” gomb megnyomása után ki tudja választani a vállalkozását. Ez után kattintson az “Ez a cégem” gombra!)

Ellenőrizze le az adatokat!

Ezt követően a regisztrációhoz el kell fogadni az Adatkezelési irányelveket, amely magába foglalja az Általános Felhasználói Feltételeket (ÁSZF) és az Adatkezelési tájékoztatót. (Kérjük figyelmesen olvassa el mind a két dokumentumot és ezt követően egy kipipálós rundlikával tudja elfogadni az Adatkezelési irányelveket.)

 A “REGISZTRÁLOK” gomb megnyomásával véglegesíti a regisztrációját!

Ezt követően a rendszer átirányítja egy másik oldalra, ez igénybe vehet néhány másodpercet. NE LÉPJEN KI!

 

2. LÉPÉS:

Számlázási adatok ellenőrzése / megadása:

Rendszerünk automatikusan kitölti a regisztrációnál megadott adatok alapján a számlázási adatokat. Kérjük ellenőrizze le ezeket vagy módosítsa azokat!

Ez után válasza ki a Fizetési módot, amellyel rendezni kívánja a szolgáltatásunk díját.

– Közvetlen banki átutalás (a honlapon megadott bankszámlára)

– Bankkártyás fizetés (a CIB Bank Zrt. Rendszerén keresztül)

Ezt követően a “VÁSÁRLÁS” gomb megnyomásával véglegesíti a szolgáltatásunk igénybevételét.

A regisztrációs díj beérkezését követően, rendszerünk aktiválja a felhasználói fiókját és máris láthatja az Ön számára elérhető támogatásokat.

Ezt követően, kérjük kattintson a “Konzultációt kérek” lehetőségre és válassza ki, hogy szakértő kollégánk mikor vegye fel Önnel a kapcsolatot!

Vágjunk is bele a regisztrációba!

(* A csillaggal megjelölt sorok kötelezően kitöltendőek.)

A jelszó minimum 7 karakter kell legyen.
A jelszó minimum 7 karakter kell legyen.

Lehetőséged van az adószámod beírása után lekérni az adataid a Cégjelző rendszeréből. Ehhez kattints az alábbi gombra. Ügyelj rá, hogy a pontos adószámod add meg, ugyanis a lekérés regisztrációnként csak egyszer lehetséges.

A személyes adatokat a rendelés feldolgozásához, a weboldalon történő vásárlási élmény fenntartásához és más célokra használjuk, melyeket az ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató tartalmaz.


    
     
   

Nem tudja az adószámát? Segítünk!

Az alábbi mezők kitöltése után kattinthatóvá válik a lekérés gomb. A lekérő ezt követően megmutatja az Ön cégének címét és adószámát. Másolja ki ezt a számot és illessze be a megfelelő helyre. Ezt követően lekérheti a cége többi adatát is. Ha ez nem az Ön cégének a címe, a Következő gomb megnyomásával megtekintheti a következő, leírásnak megfelelő céget. Cég neve: Cég irányítószáma:

A cég címe: A cég adószáma: