Üdvözöljük a STANDARD szolgáltatásunk, regisztrációs felületén!
Gratulálunk a döntéséhez, hogy igénybe veszi szolgáltatásunk!
Így a jövőben, már nem fog lemaradni egyetlen pályázati lehetőségről sem.
A regisztráció és a szolgáltatási díj kifizetését követően, a 12 hónapra szóló együttműködésünk kezdetét is vesz!
A regisztráció két lépésből áll!
1. LÉPÉS:
Regisztrációs űrlap kitöltése:
A felhasználói fiók létrehozásához adja meg a szükséges adatokat.
FONTOS!
A felhasználó név NE tartalmazzon “ékezetes” betűt és különleges karaktereket (.-*+”). CSAK BETŰ és SZÁM legyen.
Az adatok megadása után jelölje be, hogy kér-e hírlevelet a pályázatokról és hírlevelet kérek a pályázati információkról. Ezek elfogadása szükséges ahhoz, hogy értesíteni tudjuk Önt a vállalkozása számára megjelent új pályázati lehetőségekről és módosításokról.
Vállalkozása adószáma alapján le tudja kérni a vállalkozás közhiteles adatait (Amennyiben nem tudja az adószámot, kattintson a “Nem tudom az adószámom” gombra! Majd adja meg vállalkozása nevét és a székhely irányítószámát! A “Keresés” gomb megnyomása után ki tudja választani a vállalkozását. Ez után kattintson az “Ez a cégem” gombra!)
Ellenőrizze le az adatokat!
Ezt követően a regisztrációhoz el kell fogadni az Adatkezelési irányelveket, amely magába foglalja az Általános Felhasználói Feltételeket (ÁSZF) és az Adatkezelési tájékoztatót. (Kérjük figyelmesen olvassa el mind a két dokumentumot és ezt követően egy kipipálós rundlikával tudja elfogadni az Adatkezelési irányelveket.)
A “REGISZTRÁLOK” gomb megnyomásával véglegesíti a regisztrációját!
Ezt követően a rendszer átirányítja egy másik oldalra, ez igénybe vehet néhány másodpercet. NE LÉPJEN KI!
2. LÉPÉS:
Számlázási adatok ellenőrzése / megadása:
Rendszerünk automatikusan kitölti a regisztrációnál megadott adatok alapján a számlázási adatokat. Kérjük ellenőrizze le ezeket vagy módosítsa azokat!
Ez után válasza ki a Fizetési módot, amellyel rendezni kívánja a szolgáltatásunk díját.
– Közvetlen banki átutalás (a honlapon megadott bankszámlára)
– Bankkártyás fizetés (a CIB Bank Zrt. Rendszerén keresztül)
Ezt követően a “VÁSÁRLÁS” gomb megnyomásával véglegesíti a szolgáltatásunk igénybevételét.
A regisztrációs díj beérkezését követően, rendszerünk aktiválja a felhasználói fiókját és máris láthatja az Ön számára elérhető támogatásokat.
Ezt követően, kérjük kattintson a “Konzultációt kérek” lehetőségre és válassza ki, hogy szakértő kollégánk mikor vegye fel Önnel a kapcsolatot!
Vágjunk is bele a regisztrációba!
(* A csillaggal megjelölt sorok kötelezően kitöltendőek.)
Nem tudja az adószámát? Segítünk!
Az alábbi mezők kitöltése után kattinthatóvá válik a lekérés gomb. A lekérő ezt követően megmutatja az Ön cégének címét és adószámát. Másolja ki ezt a számot és illessze be a megfelelő helyre. Ezt követően lekérheti a cége többi adatát is. Ha ez nem az Ön cégének a címe, a Következő gomb megnyomásával megtekintheti a következő, leírásnak megfelelő céget.
Cég neve:
Cég irányítószáma:
A cég címe:
A cég adószáma: