Leírás
A SIKERES PÁLYÁZÁS TITKA! – előadás
ÍGY TUD JÓL EGYÜTT DOLGOZNI A PÁLYÁZATÍRÓ ÉS A KÖNYVELŐ…
A legtöbb vállalkozó és cégvezető szeretné fejleszteni a vállalkozását.
Amikor egy vállalkozás folyamatosan fejlődik, akkor egyre többet termel és így biztonságot tud nyújtani a tulajdonosnak és az alkalmazottaknak egyaránt. Ám a vállakozás fejlesztése nem mindig annyira egyszerű feladat.
A fejlesztések finanszírozásának legjobb egyik formája, ha azokat pályázati pénzből lehet megtenni. Tapasztalataink szerint nagyon sok vállalkozó viszont, azért nem mer belevágni a pályázásban, mert nem tudja, hogy miként kell majd a támogatást elszámolni. Ezért a könyvelőjükhöz fordulnak, aki viszont nem biztos, hogy minden támogatást ismernek.
Nagyon sok könyvelő lebeszéli a vállalkozókat arról, hogy pályázzanak. Ez nem azért van, mert meg akarják állítani a vállalkozás fejlődését, hanem azért, mert a legtöbb pályázat túl van bonyolítva és sokszor a könyvelők nem ismerik, hogy a pályázat kiírója mit és hogyan fog kérni az elszámolásnál. Viszont a támogatás elszámolását NEM a könyvelőnek kell egyedül elvégeznie...
Egy pályázat sikeres elnyerésének és megvalósításának titka a jól kialakított együttműködés pályázó, könyvelő és pályázatíró között. Ennek alapja, hogy mindenki a saját szakterületéhez tartozó feladatok pontosan elvégezze és ezekről értesítse a többi érintettet. Ezért fontos, hogy a pályázás teljes ideje alatt előre meg legyenek határozva a feladatok és mindenki tudja, hogy mit és hogyan kell csinálnia. Egy megfelelően kialakított stratégia elengedhetetlen a SIKERES PÁLYÁZÁSHOZ!
AZ ELŐADÁS SZAKÉRTŐI:
Pályázat-megtalálás és pályázatírás:
Bálint Norbert vagyok, a PályázatNekem.hu tulajdonosa és ügyvezetője. A vállalkozásomat azzal a céllal indítottam útjára, hogy valós segítséget nyújtsak a magyar vállalkozásoknak, hogy megismerjék azokat a pályázati lehetőségeket, amelyekkel meg tudják valósítani céljaikat. A Tender Hunter Kft., a PályázatNekem.hu üzemeltetője 2020-ban indult pályázati pénz segítségével. A vállalkozás létrehozását és fejlesztését a “Vállalkozó Start” program keretében az OFA Nonprofit Kft. támogatta. A támogatás forrását a Nemzeti Foglalkoztatási Alap biztosította. Ez idő alatt több, mint 1000 ügyfelünknek segítettünk megtalálni a nekik megfelelő pályázati lehetőségeket. Ezt úgy tettük, hogy egy teljesen új online pályázat megtaláló rendszert (High-Tech Tender Finder System) alakítottunk ki annak érdekében, hogy ügyfeleink megismerjék lehetőségeiket és így ne csak nyertes pályázatuk, hanem megvalósult fejlesztéseik legyenek.
Az egyedi fejlesztésű rendszerünkkel sikerült elérnünk, hogy olyan vállalkozásoknak és magánszemélyeknek is találunk pályázatokat, akiknek eddig ez teljesen kilátástalan volt.
Könyvelés:
Gyurik László vagyok, a Partner Audit Consulting Kft. tulajdonosa és ügyvezetője. Csapatommal célom, hogy a becsületes vállalkozóknak ne kelljen félnie a korrekt revizoroktól. A Partner Audit Consulting Kft. kezdő és működő vállalkozásoknak segít abban, hogy adminisztrációs rendszerük hatékony megszervezésével gyorsan, megbízható információkat kapjanak a könyvelésből. A cég belső pénzügyi adminisztrációját összehangoljuk a könyvelés számlafeldolgozási feladataival, hogy a dupla munkavégzést kiküszöbölve csökkentsük a munkaráfordítást.
Azért dolgoztuk ki ezt a rendszert, hogy a cég a belső nyilvántartásait ne egy zsákutca excel táblázatokban vezesse, hanem egy olyan szoftverben, melyből részletesebb naprakész könyvelési információk is lekérdezhetők, támogatva ezzel akár a heti kimutatások lehetőségét is.
Az előadást, a vásárlást követően elektronikusan küldjük a megadott e-mail címre!
Értékelések
Még nincsenek értékelések.